Softick Audio Gateway v1.20

バージョン1.20がリリースされました。

私のCentro+バージョン1.18では全く動作しませんでしたので、バージョン1.20により解消してくれれば嬉しいところ。

【結果】1.20でもダメでした

Bluetoothアダプタを通して音は聞こえるようになった*1が、超スロースピードになって音楽とは呼べない音になりましたorz
Palm CentroでSoftick Audio Gatewayがうまく使えている方はおられますか?

8. History
1.20

  • Resolved problem with mono sound streams (podcasts, audio books, etc) on some media players.
  • Added support for pre 4.2 versions of Kinoma player and Sprint TV (beta)
  • Improved Audio/Video Control Profile (AVRCP) connections
  • Support for Fast Forward/Fast Rewind buttons on the headset. Currently supported Pocket Tunes media player only. Consult your headset user manual if this feature is supported by headset.
  • Added support for Palm Treo 755P Updates
  • Minor bug fixes

*1:Centroになって、Softick社に登録していないHotSync名だったのがいけなかった